Retourneren

Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Na deze melding zijn er nog eens 14 dagen om de artikelen daadwerkelijk te retourneren. De terugbetaling vind binnen 14 dagen plaats.
 
Als je artikelen retour wil sturen gaat dit het snelst via je eigen account. Als je een order hebt geplaatst als gast, moet je jezelf met hetzelfde e-mailadres registreren om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount. Mocht je geen account willen aanmaken mag je de artikelen ook per e-mail aan ons retourmelden.

Als je een artikel wilt omruilen vragen we je om het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Retourneren via uw account:
Het aanmelden van artikelen via je account gaat als volgt:
1.    Log in op je account.
2.    Klik op ‘Bekijken’ naast de order waarvan je artikelen retour wil sturen.
3.    Klik rechts onderin op de knop ‘Artikelen retourneren’.
4.    Op deze pagina kun je aangeven welke artikelen je retour wil sturen en hoeveel stuks.
5.    Daarna kun je aangeven wat de retour reden is en kiest u voor de optie ‘Ik wil artikelen retour sturen’.
6.    Klik op versturen.
 
Retourneren zonder account:
Als je artikelen wilt retourneren zonder account kun je ons een e-mail sturen naar: [email protected]. In deze mailt vermeld je het ordernummer of factuurnummer en de artikelen die je wil retourneren. Graag vernemen we ook de reden van retourneren.
 
De volgende zaken zijn van belang bij retourneren van artikelen:
1.   Wanneer de verzegeling verbroken is zijn artikelen niet retourneerbaar.
2.   Graag met retourneren zorgvuldig met het artikel omgaan.
3.   De producten dienen ongebruikt te zijn.
3.   Het artikel dient binnen 14 dagen na aanmelding door ons ontvangen zijn.
4.   De klant heeft 14 dagen de tijd om de retour te melden.
5.   Na deze melding is er nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren.
6.   De terugbetaling hoort binnen 14 dagen plaats te vinden.

Let op! De volgende artikelen kunnen, in verband met hygiëne, niet geretourneerd worden wanneer de verzegeling is verbroken:

  • Tandenborstels en tandpasta
  • Scheermessen en toebehoren.
  • Alle sextoys waaronder vibrators, dildo’s en andere stimulators.
  • Condooms, glij- en massagemiddelen.

Bovengenoemde artikelen kunnen enkel geretourneerd worden wanneer het artikel defect blijkt te zijn. Wij verzoeken je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons, PrijzenStorm.nl kenbaar te maken. 

Hoe zend ik mijn artikelen retour:
Als de retour is goedgekeurd door ons mag je de artikelen samen met de pakbon retour sturen naar:
Prijzenstorm.nl
Mercuriusplein 36
2685LP Poeldijk
 
Het retourneren van een artikel is voor rekening van de klant.
Retourzendingen dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd.
Indien de klant de retourzending niet (voldoende) frankeert brengen we administratiekosten à €4,95 in rekening en de kosten welke Prijzenstorm.nl door PostNL in rekening gebracht worden voor het bezorgen van (onvoldoende) ongefrankeerde zendingen.
Deze kosten worden ingehouden op de creditnota van de retour gestuurde artikelen.
 
Wanneer ontvangt u uw geld retour?
Na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen betalen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, maar in de meeste gevallen gebeurt dit dezelfde dag nog! We storten het aankoopbedrag terug via dezelfde betaalmethode waarmee de bestelling is betaald. Afhankelijk van de betaalmethode kan het drie tot vijf dagen duren voordat het bedrag op uw rekening is bijgeschreven of gewijzigd is op de factuur.
 
Vragen over uw bestelling?
Bij vragen over je bestelling kun je altijd een bericht voor ons achterlaten via 'mijn tickets' in 'mijn account'. Via deze manier kan je het beste communiceren, omdat alle vragen die je via 'mijn account' stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van je account.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Maandag en donderdag voor 17:00u besteld,     wordt de volgende dag verzonden met PostNL Verbergen